loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

תלונות רבות על פעילות סניף דואר ישראל בטירת כרמל

פרסום של תושב טירת כרמל ברשת החברתית "פייסבוק" בעניין פעילות ושירותיות סניף הדואר ברחוב מלחמת ששת הימים בעיר, זכה לתהודה רבה בקרב תושבי העיר שהביעו את חוסר שביעות רצונם מהשירות הניתן במקום. דואר ישראל: "בוצעו שינויים שנועדו לשפר את השמירה על נהלים ועל רמת השירות, ובמקביל החל תהליך לגיוס עובדים".
סניף דואר ישראל

סניף דואר ישראל בטירת כרמל הממוקם ברחוב מלחמת ששת הימים, הוא סניף הדואר היחיד הפועל בעיר, המשמש מגוון רחב של אוכלוסיות, ביניהן נמנות אוכלוסיות ממצב סוציו-אקונומי חלש, אזרחים וותיקים, וכן כאלו אשר משתמשים בשירותי הדואר לקבלת קצבאות הביטוח הלאומי, ובכלל זה תושבים שנעזרים בשירות איסוף ושליחת חבילות ודברי דואר.

חשיבותו הרבה של סניף דואר ישראל בעיר ידועה, ואולם טענות רבות בנוגע לשירות ופעילות הסניף בעיר התעוררו לאחרונה שוב, כאשר תושב העיר פרסם ברשת החברתית "פייסבוק" פרסום שזכה לתהודה רבה, וכך הוא רשם: "יש לי תור מוזמן בדואר והסניף סגור, יש פקידה אחת בפנים שמסבירה לנו (לי ולעוד אנשים שעומדים בחוץ) שהיא לא פותחת כי אין כח אדם לתפעל את הסניף, אומרת לנו תתלוננו כי אין לי מה לעשות".

בתגובה לפרסום האירוע, הגיבו תושבים רבים על מה שנאמר בו, ביניהם תושבת העיר מלכה שרשמה "שזה לא פעם ראשונה שזה קורה". בנוסף אליה הגיבה תושבת העיר נעמה "שנכנסים לתור שהוזמן רק שעה לאחר מכן, ושלא נדבר על הלכלוך, פחים עמוסים, רצפה מטונפת, זה דואר טירת כרמל".

תושבים נוספים הביעו את חוסר שביעות רצונם וקראו לתושבים נוספים לצאת להתלונן, ובתגובה השיבה תושבת העיר אניאלה כי היא העלתה פרסום בנושא והגישה תלונה לשירות הלקוחות בדואר וכי היא טרם קיבלה מענה. "זכותנו כתושבים לקבל שירותי דואר זמינים, רציפים ומכובדים, אי אפשר לזלזל בנו אנחנו לא אזרחים סוג ב'", רשמה אניאלה.

מדואר ישראל נמסר למערכת "בראש החדשות": "בהמשך לפניות מלקוחות ובשיתוף פעולה עם הזכיין שמפעיל את סוכנות הדואר, בוצעו שינויים שנועדו לשפר את השמירה על נהלים ועל רמת השירות, ובמקביל החל תהליך לגיוס עובדים. בנוגע לשינוי בשעות הפעילות לפני כשבועיים, מדובר באירוע חד פעמי בו הסוכן נאלץ לסגור באופן בלתי צפוי, אך באמצעות תגבור מהיר ליחידה הסוכנות נפתחה מחדש לאחר שעה".

 

אהבתם? שתפו חברים >>

3 Responses

  1. שירות גרוע, עובדים ללא מקצועיות ללא שרותיות ללא אנושיות

  2. הבת שלי הלכה בפעם הראשונה לדואר, הפקידה צעקה עליה, במקום להסביר לה… שירות גרוע ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן