loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

לא חינוכי: עשרות תלמידי כיתה י"ב מפריעים לתנועה בחגיגות "רונדו" לסיום שנת הלימודים

עשרות תלמידי כיתה י"ב מאחד מבתי הספר התיכוניים בעיר חוגגים את סוף שנת הלימודים באמצעות מסורת ה"רונדו", אך התלמידים בחרו לעשות זאת בצורה מסוכנת באמצע צומת מרכזית ברחובות ז'בוטינסקי ואריאל שרון בטירת כרמל, כשבחרו לחסום חלקים מהכביש עם רכביהם, שעל גביהם משפטים מיניים ומבזים.
רונדו בטירת כרמל

מסורת "רונדו" בה תלמידי כיתה י"ב, המסיימים את לימודיהם בתיכון הפכה למסורת בטירת כרמל, אך לפני זמן קצר בחרו התלמידים לצאת עם רכביהם ובהמוניהם לצומת המרכזית ברחוב ז'בוטינסקי ואריאל שרון, כאשר הם חוסמים את הכביש, מפריעים לתנועה ומסתכנים בעצמם.

כחלק מאירוע ה"רונדו", נצפו עומסי תנועה משמעותיים בכבישים, אשר הובילו את הנהגים לוויכוחים וצעקות אל מול התלמידים, אשר מצדם המשיכו ב"חגיגות" מבלי להידרש כלל לסכנות ולהתנהגותם.

כחלק מאותו אירוע, קישטו מעט  מהתלמידים את המכוניות עמם הגיעו, בטקסטים מיניים ופוגעניים, אשר הובילו לתחושות לא נעימות בקרב המשתמשים בדרך, והבחירה של התלמידים לנהוג באופן זה.

לאחר זמן רב, בה בוצעה ההפרעה לתנועה, הגיעה משטרת לישראל למקום אשר פיזרה את תלמידי כיתה י"ב המסיימים מהמקום.

אושר, תושב העיר, אשר חזה במתרחש, אמר שהוא מתבייש שתלמידי כיתה י"ב בחרו לסיים את לימודיהם בצורה כזו מסוכנת. "הם קפצו לכביש, חנו את המכוניות שלהם על הכביש והשתמשו בביטויים מיניים מבזים כלפי המורים שלהם, לא מכבד בכלל שזו הדרך".

ענבר, תושבת העיר, שגם חזתה באירוע אמרה: "לכל סיום יש דרך, לא זו הדרך . ולא התרבות שנרצה להנחיל לילדים שלנו שהם הפנים שלנו כמודל . הטקס מבורך , הדרך פחות. אין אמפתיה להתנהגות מסוכנת ומסכנת אחרים ושלא נדבר על השפלת אנשי חינוך".

רפאל, שגם צפה במתרחש, התייחס: "מול העיניים שלי זרקו זבל וקיללו אנשים מהמכוניות שרק העירו על רעש .זה ונדליזם ולי אישית זה גורם לתחושה לא נעימה במיוחד "שהמשפטים" היפים על המורים שלהם, שכל אחד יבין מראה את רמת החינוך בעיר".

 

אהבתם? שתפו חברים >>

תגובה אחת

  1. חחחחחחחחח אחלה רונדו היה רואים שלא נהניתם הרבה בילדות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן