loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

שרית צרלינג נבחרה לנהל את בית הספר היסודי נוף ים בטירת כרמל

שרית צרלינג תנהל את בית הספר היסודי החדש, נוף ים, בטירת כרמל בשנת הלימודים תשפ"ה, שתיפתח ב-1 בספטמבר 2024. היא נבחרה לתפקיד לאחר שזכתה במכרז שנוהל על ידי משרד החינוך, ותנהל את בית הספר הצומח שיקלוט השנה תלמידות ותלמידים בשכבות א'-ג'.
שרית צרלינג

צרלינג, בת 41, היא תושבת קיבוץ נוה ים שבמועצה האזורית חוף כרמל, נשואה ואימא לשלושה, בעלת ניסיון של כ-15 שנה בחינוך היסודי, בוגרת תואר שני בניהול מערכות חינוך במכללת גורדון ובוגרת מכללת סמינר הקיבוצים לתואר ראשון Ed.B בחינוך מיוחד עם התמחות בלימודי המקרא.

בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת בית ספר חופים בכרמל שהוקם עבור תלמידי המועצה האזורית חוף אשקלון שפונו מבתיהם עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר.

לפני כן כיהנה כסגנית מנהלת, מחנכת, רכזת פדגוגית ומורת שילוב בבית ספר משעולים בעתלית, שהיתה שותפה בהקמתו, וכמחנכת בבית ספר אורים של החינוך המיוחד בחיפה.

שרית צרלינג מסרה עם כניסתה לתפקיד: "התפיסה החינוכית שלי דוגלת בכך שבית הספר צריך להוות מקום לצמיחה אישית, רגשית ולימודית לכל ילד וילדה, סביבה שבה הילדים חשים בראש ובראשונה ביטחון שמביא עמו שמחה, צחוק, סקרנות וחדוות למידה, מקום שבו כל באי בית הספר מרגישים תחושת שייכות והתפתחות.

"אני נכנסת לתפקידי כמנהלת בית ספר נוף ים בהתרגשות גדולה ובמודעות רבה לגודל האחריות בעיסוק הכל כך משמעותי בחינוך דור העתיד של טירת כרמל.

"אני מבקשת להודות על ההזדמנות להוביל ולהיות חלק מהקהילה החינוכית והברוכה בעיר מיוחדת זו. כולי התרגשות וציפייה לקראת עשייה חינוכית משמעותית, תוך שיתוף פעולה הדוק עם משרד החינוך במחוז חיפה, עירית טירת כרמל והקהילה".

מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "אני מברך את שרית על מינויה כמנהלת בית הספר נוף ים. אנו גאים על הצטרפותה של אשת חינוך מהשורה הראשונה ומנהלת בעלת יכולות גבוהות ומוכחות לנבחרת החינוך של טירת כרמל. אין לי ספק שהמערכת כולה תרוויח מכישוריה, ניסיונה ומקצועיותה".

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן