loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

עיריית טירת כרמל תרחיב את מערך הטב"מ (טיפול בריאותי מקדם) בגני התקשורת בעיר

עיריית טירת כרמל מקדמת בימים אלה מהלך להרחבת מערך הטב"מ (טיפול בריאותי מקדם) בגני התקשורת בעיר, שהינו אחד השירותים שלהם זכאים ילדים על הרצף האוטיסטי בגני התקשורת, תחת פיקוח משרד הבריאות ובשיתוף משרד החינוך.
חינוך טב"מ טירת כרמל

בטירת כרמל החל מערך הטב"מ לפעול לפני כשש שנים, באמצעות מרכז הפעו"ט ובשיתוף פעולה הדוק עם צוות מתי"א כרמל וחוף, שפ"ח (שירות פסיכולוגי חינוכי) טירת כרמל, וצוותי החינוך בגני התקשורת. במסגרת זו, פרוסים כיום צוותים רב-מקצועיים בארבעה גני תקשורת בעיר, והם מעניקים טיפולים בתקשורת, ריפוי בעיסוק, טיפול רגשי והדרכת הורים.

כל ילד המשתתף בתוכנית זכאי לתוספת שעות טיפול על אלו הניתנות על ידי משרד החינוך, ועל מנת לאפשר להורים לקחת חלק משמעותי בטיפולים של ילדיהם, פותח במרכז הפעו"ט מודל ייחודי להפעלת הטב"מ, המשלב בין טיפולים במסגרת גני התקשורת לטיפולים אחר הצוהריים, אליהם מגיעים הילדים יחד עם הוריהם.

ד"ר ענת בר, מנהלת תחום הגיל הרך בטירת כרמל: "מערך הטב"מ נועד לספק סל טיפולים מקיף עבור ילדים עם אוטיזם בגני תקשורת, ומשנה לשנה מרכז הפעו"ט מרחיב את השירותים הניתנים במסגרת זו. אני מודה לאגף החינוך בעירייה, למרכז הפעו"ט ולמתי"א, ולראש העיר, דודו כהן ולסגנית ומ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, אמי אפומדו על ההשקעה הרבה בחשיבה על הטיפול הילדים בגני התקשורת".

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן