loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

גלית ברסקו-מזרחי תנהל את בית הספר היסודי דגניה בטירת כרמל

גלית ברסקו-מזרחי תנהל את בית הספר היסודי דגניה ע"ש עליזה ארבלי בטירת כרמל החל בשנת הלימודים תשפ"ה, שתיפתח ב-1 בספטמבר 2024. היא נבחרה לאחר שזכתה במכרז שנוהל על ידי משרד החינוך, ותחליף בתפקיד את שולמית בן עמי.
גלית ברסקו-מזרחי

גלית ברסקו-מזרחי, בת 46, תושבת עתלית, נשואה ואימא לארבעה, בעלת ניסיון של כ-20 שנה בתפקידי הוראה, הדרכת מורים ומנהלים, הובלת קהילות מורים לפיתוח מקצועי ומרצה באקדמיה.

בשנים האחרונות כיהנה כמדריכת צוותי חינוך בחדרה, מדריכה פדגוגית בפסג"ה חדרה, ומדריכת מרו"ם בחינוך ההתיישבותי. קודם לכן מילאה שורה של תפקידים בבית הספר גלים בכפר גלים – מורה למדעים וטכנולוגיה, מחנכת, ורכזת שכבה בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה. בעבר כיהנה כמורה למדעים וטכנולוגיה ורכזת מקצוע בביה"ס היסודי יגאל אלון בטירת כרמל.

מנהלת בית הספר היסודי דגניה, גלית ברסקו-מזרחי: "אני נכנסת לתפקיד מתוך תחושת שליחות. אני רואה בבית ספר מקום שבו כל תלמיד ותלמידה יוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל והכישרונות הגלומים בהם תוך מתן כלים, חינוך לערכים ופיתוח מיומנויות שיובילו להצלחה בעולם הדינאמי והמשתנה".

מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "אני מברך את גלית על מינויה כמנהלת בית הספר דגניה, וגאה על הצטרפותה של אשת חינוך מהשורה הראשונה ומנהלת בעלת יכולות גבוהות ומוכחות לנבחרת החינוך של טירת כרמל. אין לי ספק שהמערכת כולה תרוויח מכישוריה, ניסיונה ומקצועיותה. בהצלחה!".

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן