loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

בית ספר יסודי לחינוך מיוחד ייפתח בטירת כרמל כבר בשנת הלימודים הקרובה

בית הספר החדש יפעל בשלב זה במשכן זמני במתחם הקהילתי בשכונת גלי כרמל, עד למעבר למשכנו הקבוע, שבנייתו צפויה להסתיים בתוך כשנתיים. ראש העיר, דודו כהן: "זו חובתנו המוסרית לילדי החינוך המיוחד בטירת כרמל ולהוריהם".

את המהלך אשר יזמה עיריית טירת כרמל, קיבל את ברכת ותמיכת משרד החינוך, המסייע בהוצאת המיזם אל הפועל.

מדובר בפתרון עבור עשרות משפחות של תלמידי החינוך המיוחד בטירת כרמל, שחלקן נאלצו עד כה לרשום את ילדיהן למסגרות מתאימות מחוץ לעיר, בעיקר בחיפה ובקריות – וכעת יוכלו להישאר ללמוד בטירת כרמל.

בית הספר יפעל במתחם הקהילתי בשכונת גלי כרמל, תחת סמל מוסד עצמאי של משרד החינוך.

במהלך הקיץ פעלה עיריית טירת כרמל להתאמת המתחם המיועד לקליטת התלמידים תוך הקפדה על כל צרכיהם, על מנת שייקלטו בו באופן הטוב ביותר מבחינה פדגוגית ובטיחותית.

כזכור, בשנת 2024 הכיר משרד החינוך בצורך של הרשות בבית ספר לחינוך המיוחד בעיר, שבנייתו צפויה להסתיים בעוד כשנתיים.

על רקע זה, הובילה הנהלת העירייה בחודשים האחרונים מהלך לפתיחת בית ספר שיספק בשלב זה פתרון מיטבי.

על פי תוכנית העבודה, במתחם ייפתחו בשלב ראשון כיתות א' ו-ב' וביה"ס יוגדר כצומח.

עם סיום המכרז תמונה בימים הקרובים מנהלת לבית הספר, ובכל כיתה יהיו מחנכת, מורה משלימה וסייעת. כמו כן גויסו למערכת מזכירה, אב בית ומאבטח, ולתלמידים יוענקו שעות תגבור וסיוע.

ראש העיר, דודו כהן: "פתיחת בית ספר לילדי החינוך המיוחד בטירת כרמל היא חובתנו המוסרית ובשורה אמיתית לילדים ולמשפחות. עיריית טירת כרמל, על כלל מנהליה ועובדיה, גויסו למען מטרה חשובה ונעלה זו, שתאפשר מסגרת ראויה ואיכותית כאן בעיר שלנו, מבלי שנזדקק לשירותים פדגוגיים מיוחדים ברשויות שכנות". ראש העיר הוסיף, כי התהליך מתבצע בצמוד להנהגת ההורים, כשותפים מלאים לאורך כל הדרך.

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן