loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

אורטל לוי מונתה למנהלת בית הספר הראשון לחינוך המיוחד בטירת כרמל

אורטל לוי, תושבת טירת כרמל, תנהל את בית הספר של החינוך המיוחד, שייפתח בעיר ב-1 בספטמבר 2024. היא נבחרה לאחר שזכתה במכרז שנוהל על ידי משרד החינוך, ותהיה המנהלת הראשונה של בית הספר שהוקם על מנת לספק פתרון לעשרות משפחות בעיר ולילדים עם צרכים מיוחדים.
אורטל לוי מנהל בית הספר לחינוך מיוחד

לוי, בת 41, תושבת טירת כרמל, נשואה ואימא לשלושה, בעלת ניסיון של כ-14 שנה במהלכן היתה מורה ומחנכת בבית ספר עופר בחיפה לתלמידים על הספקטרום האוטיסטי.

במסגרת עבודתה שימשה גם כמדריכת סטודנטים להוראה ועובדי הוראה בשנת התמחות, וריכזה נושאים שונים בהם ביטחון ובטיחות, זהירות בדרכים וטיולים. כמו כן, היא בעלת תואר שני M.Ed בהצטיינות בהדרכה, הנחייה ולמידה, ותואר ראשון B.Ed מטעם מכללת גורדון.

בית הספר החדש המוגדר כ״צומח" ייפתח בשלב ראשון במשכן זמני במתחם הקהילתי בשכונת גלי כרמל, עד למעבר למשכנו הקבוע, שבנייתו צפויה להסתיים בתוך כשנתיים.

אורטל לוי: "זכות גדולה עבורי לפתוח ולנהל את בית הספר החדש לחינוך מיוחד בעיר טירת כרמל. אני מאמינה שיחד עם הצוות, ההורים והשותפים בקהילה, תלמידינו יקבלו את הכלים והתמיכה הדרושים להם כדי להצליח ולממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם".

מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "אני מברך את אורטל על מינויה כמנהלת בית הספר הייעודי הראשון בטירת כרמל לחינוך המיוחד. אורטל מצטרפת לנבחרת החינוך העירונית בזכות יכולותיה וכישוריה, ואין לי ספק שתדע להוביל את בית הספר להישגים והצלחות. בהצלחה!".

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן