loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

שנת הלימודים תשפ"ה בטירת כרמל נפתחה כסדרה

שנת הלימודים תשפ"ה נפתחה הבוקר (ראשון) בטירת כרמל כסדרה וללא תקלות מיוחדות, למעט תלמידי התיכונים שלא פתחו את השנה בשל השביתה שעליה הכריז ארגון המורים.
פתיחת שנת הלימודים בטירת כרמל

ביום הראשון ללימודים נחנכו בעיר שני בתי ספר המוגדרים כ"צומחים": בי"ס יסודי נוף ים, ובי"ס יסודי יובל לחינוך המיוחד.

בשניהם נערכו הבוקר טקסים חגיגיים בהשתתפות מנהלת מחוז חיפה במשרד החינוך, סיגל כהן וראש העיר, דודו כהן. כמו כן השתתפו בטקסים סגנית ומ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, אמי אפומדו; מנכ"ל העירייה, הרצל קבלו; ומנהל אגף החינוך, ציון סודרי.

"זהו יום חגיגי וחשוב", אמרה מנהלת המחוז, סיגל כהן בטקס חנוכת בי"ס יובל, "לראשונה, תלמידי החינוך המיוחד יקבלו מענה בתוך היישוב שבו הם גרים וירכשו חינוך בעיר שלהם, ולא יצטרכו לקבל שירותים מחוץ לעיר. זו גאווה למחוז וגאווה לטירת כרמל".

ראש העיר, דוד כהן סייר הבוקר במרבית בתי הספר בעיר – אפרים צמח, דגניה, זבולון המר, יגאל אלון, יובל, כנפי אלישע, מסורת אבות, נוף ים והקמפוס למדעים ואמנויות, וקיבל את פני התלמידות, התלמידים והוריהם הנרגשים.

ראש העיר, דודו כהן: "זו השנה הראשונה שאני זוכה ללוות כראש עיר את תלמידות ותלמידי טירת כרמל ביום הראשון ללימודים. אני מודע לחששות שלכם, התלמידים, של ההורים וגם של המורים, ובפרט השנה; אך דעו, כולנו כאן למענכם לאורך כל הדרך. יחד נהפוך את שנת הלימודים הקרובה לשנת עשייה, הצלחה, ביטחון וחוסן.

"אני מבקש להודות לכל עובדי ומנהלי הרשות ולצוותים החינוכיים, שעמלו רבות במהלך הקיץ על מנת להכין את בתי הספר וגני הילדים כדי שנוכל לקבל אתכם בזרועות פתוחות, לתת לכם את המעטפת הרגשית והחינוכית הטובה ביותר, ולהיות ערוכים גם לתרחישי החירום.

"החינוך בטירת כרמל עומד בראש מעייננו. נמשיך לקדם את מערכת החינוך העירונית, שתהיה איכותית, ומובילה ותהווה מודל לחיקוי. נשאף לשלב שיטות הוראה מתקדמות וסביבות למידה חדשניות, לחבר את התלמידים לערכים ועזרה לזולת, ולעודד אותם למצוינות לימודית וחברתית. הילדים של היום הם המנהיגים של המחר. אני מאחל לכולכם בהצלחה בשנת הלימודים החדשה".

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן