loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

ראש העיר, דודו כהן לשר החינוך: ״טירת כרמל ערוכה למעבר מידי לרמה 2 ולחזרה ללימודים״

שר החינוך, יואב קיש, מלווה במנהלת המחוז, סיגל כהן וצוותה, קיימו הבוקר (ראשון) ביקור וישיבת עבודה בטירת כרמל. בפתח הישיבה, שנערכה בבית ספר החותרים, הציג ראש העיר, דודו כהן בפני השר את תוכניות הפיתוח של העיר, העשייה החינוכית והפדגוגית, ואת האתגרים הניצבים בפני הרשות ובראשם הגידול הצפוי בשנים הקרובות באוכלוסיה ובמספר התלמידים במערכת החינוך.
שר החינוך יואב קיש בטירת כרמל

ראש העיר אף ציין את הצורך המידי בקידום פרויקטים של בניית מוסדות חינוך חדשים ושיפוץ וחיזוק המוסדות הוותיקים, כמענה לפיתוח ולגידול של העיר. בהמשך הוצגו האתגרים שעמם מתמודדת הרשות במהלך חודשי המלחמה, ובראשם פערי המיגון במוסדות החינוך.

בדבריו ביקש ראש העיר לחזק את מערכת הביטחון, צה"ל וממשלת ישראל בעקבות האירועים האחרונים, ובראשם חיסולו של מנהיג ארגון הטרור חזבאללה, חסן נסראללה. בנוגע למגבלות ולשגרת הלמידה מרחוק, הדגיש ראש העיר: "טירת כרמל ערוכה ומוכנה למעבר מידי לרמת התגוננות 2 ולחזרה ללימודים, ברגע שנקבל לכך אור ירוק מפיקוד העורף וממשרד החינוך".

השר קיש הודה על האירוח, וציין את האתגרים המשמעותיים העומדים בפני טירת כרמל, שחלקם באים באופן מובהק לידי ביטוי בתחום החינוך. על המצב הביטחוני אמר שר החינוך: "קיימת היום הזדמנות אסטרטגית לשנות את המציאות, גם בצפון וגם בעזה, להחזיר את תושבי קו העימות לבתיהם ולהשיב את החטופים שעדיין בשבי. אנחנו מביאים בחשבון מציאות של אי ודאות, אבל מחויבים לתת לראש העיר ולטירת כרמל את מלוא הגיבוי למעבר למדיניות של מצב 2. יש לכך משמעות רבה, והמטרה שלנו היא להחריג את ההנחיות היכן שניתן והיכן שבטוח".

מנהלת המחוז, סיגל כהן: "טירת כרמל פועלת בשיתוף פעולה הדוק ומשמעותי, לטובת קידום מערכת החינוך המחוזי. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכת החינוך על עבודה חינוכית במיטבה, ולהודות לשר החינוך, יואב קיש על הסיור החשוב והמשמעותי ועל המחויבות שלו לטובת תלמידי ומורים במחוז".

לפני תחילת הישיבה, ביקר השר קיש בשמרטפיה הפועלת בימים אלה בבי"ס החותרים, שוחח עם הצוות ועם הילדים ששיתפו אותו בחוויית האזעקות ובגעגוע למסגרת ולשגרה.

בישיבה השתתפו, בין השאר, מנכ"ל העירייה, הרצל קבלו; סגנית ומ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, אמי אפומדו; סגני ראש העיר, כפיר עובדיה ויאיר סיידה; מנהל אגף החינוך, ציון סודרי וצוות הנהלת האגף; מנהלת בית הספר, שושי אבידן; וסגן היועמ"ש לעירייה, עו"ד משה אליק.

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן