loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

23/10/2024

ביום שני ה-28.08.23 יהפוך רחוב הגל לציר תנועה חד סטרי

החל מהלילה שבין ראשון לשני, בין התאריכים 27-28.08.23, ייערך השינוי ברחוב הגל לפיו הוא יהפוך לרחוב חד סיטרי, בהתאם להחלטת משרד התחבורה ומחלקת ההנדסה בעיריית טירת כרמל, במטרה לשפר את בטיחות התלמידים בשעות הבוקר ובסיום יום הלימודים וכדי להקל על עומסי התנועה ומצוקת החניה.
רחוב הגל

נמשכות העבודות לשדרוג הרחובות ברחבי טירת כרמל. במסגרת זו, ובהתאם להחלטת משרד התחבורה ומחלקת ההנדסה של עיריית טירת כרמל, החלו עבודות שבסיומן יהפוך רחוב הגל בשכונת נוף ים לציר תנועה חד סטרי – החל מחצות הלילה שבין הימים ראשון לשני, בין התאריכים 27-28.08.23.

השינוי ברחוב הגל מתבצע על רקע עומסי התנועה ומצוקת החניה, שהתגברו בשנים האחרונות בעקבות גידול משמעותי באוכלוסיה וריבוי מוסדות החינוך, החדשים והמתוכננים, באזור. להחלטה על הפיכת רחוב הגל לחד סטרי קדמו דיונים רבים בשיתוף דיירי הרחוב, שבמרכזם עמדו שיקולי בטיחות התלמידים והוריהם בשעות הבוקר, ובתום יום הלימודים.

המהלך יאפשר תנועה ברחוב הגל, מצומת הרחובות אריאל שרון-הגל לכיוון מזרח, לצומת הרחובות מנחם בגין-הגל. נוסף על כך, תבוצע כיכר במפגש הרחובות הגל ומנחם בגין כך שתתאפשר גם תוספת משמעותית של מקומות חניה.  כמו כן, השנה יוצבו עמדות "נשק וסע" בצירים הראשיים, ברחובות מנחם בגין ואריאל שרון; ובעתיד, לאחר קבלת האישורים המיוחדים ממשרד החינוך, יתווסף שער כניסה לבית הספר מרחוב אריאל שרון

מחלקת ההנדסה מסרו למערכת "בראש החדשות": "מדובר בשינוי שישרת לא רק את מוסדות החינוך, ההורים והתלמידים, אלא גם את דיירי הרחוב. בעוד כשנה, לאחר פתיחת כל מוסדות החינוך ברחוב הגל, תתבצע בחינה מחודשת של הסדרי התנועה".

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן