loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

בפעם השנייה השבוע: בשל תקלה בצנרת נותק זרם המים לרחובות צדף ואלמוג בטירת כרמל

עיריית טירת כרמל הודיעה לתושבים כי תאגיד המים מעיינות החוף, אשר אחראי על אספקת המים בעיר, הודיע כי עקב פיצוץ צנרת נותק זרם המים ברחובות אלמוג, צדף ותורן, כאשר הצפי לתיקון הוא עד השעה 13:00. כזכור, גם ביום ראשון בלילה נותק זרם המים לרחובות צדף ואלמוג בשל תקלה שמקורה היה מחוץ לתחומי העיר.
הודעת העירייה תקלה באספקת המים

בפעם השנייה השבוע, הודיעו בעיריית טירת כרמל כי צוותי תאגיד המים מעיינות החוף פועלים בשעה זו לתיקון תקלה בצנרת מים אשר תשבש את אספקת המים לרחובות צדף, אלמוג, תורן וייתכן ברחובות נוספים בעיר, וכי הצפי לחידוש אספקת המים הוא עד השעה 13:00.

ביום ראשון בלילה השבוע החלה התקלה, שבעקבותיה הודיעה העירייה כי מדובר בתקלה מחוץ לתחומי העיר אשר מטופלת על ידי חברת מקורות, ובשל כך נותק הזרם לרחובות צדף ואלמוג, כאשר הצוותים פעלו לחידוש אספקת המים לכל המאוחר עד ליום שני בבוקר, עד לגמר הטיפול בתקלה הראשית.

עוד מסרו מהעירייה, כי במקרה של עיכוב בעבודות לתיקון התקלה, תצא הודעה מסודרת.

יואל תושב העיר, הגיב לפרסומיה של העירייה בדף "הפייסבוק" שבבעלותה, והעביר את ביקורתו כלפי חברת "מעיינות החוף": "זרם מים ביזיון בכל שכונת החותרים (נוף ים) טירת כרמל. מתקשרים אליכם כל שני וחמישי כל התושבים, פשוט לא יאמן… אתם מוזמנים לבוא לראות בעצמכם, לא ניתן לחיות ככה… אנא מכם תעלו כבר את הלחצים".

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן