loader-image
מזג האוויר בטירת הכרמל
17°C

22/10/2024

אלוף פיקוד העורף: "טירת כרמל עברה מהפכה בנושא המוכנות לחירום״

מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, ביקר היום (רביעי) בטירת כרמל ונפגש עם ראש העיר, דודו כהן והנהלת העירייה, על מנת לדון בהיערכות העורף למצבי החירום האפשריים באזור על רקע המצב הביטחוני.
פגישה עם אלוף פיקוד העורף

בפתח הפגישה סקר ראש העיר, דודו כהן את היערכות ומוכנות העירייה והרשות מאז החל סבב הלחימה הנוכחי מול ארגון הטרור חיזבאללה, וכן את האתגרים הניצבים בפני הרשות ובראשם צמצום פערי מיגון האוכלוסייה.

בהמשך הציג ראש העיר את הצורך בהכשרת מרחבי מיגון במוסדות חינוך בעיר: "מדובר במהלך קריטי שיאפשר את חזרתם המלאה של כלל התלמידים לבתי הספר, ויקל על ההורים בתקופה מאתגרת זו".

בנושא מערכת החינוך, השיב אלוף מילוא כי "מוסדות החינוך הם האתגר הגדול ביותר שלנו, והיכן שניתן לקיים לימודים – נאפשר זאת. זה חשוב לחוסן הקהילתי, לעיר ובעיקר להורים". כמו כן, חיזק אלוף מילוא את המהלכים שביצעה העירייה בכל הקשור בחיזוק העורף ותחושת הביטחון של התושבים: "טירת כרמל עברה מהפכה בנושא המוכנות לחירום, וזה ניכר מאוד.

לעורף יש תפקיד חשוב מאוד במערכה, והדבר מורגש בצעדים שנוקטת העירייה ובהסברה שמבצע ראש העיר באופן ישיר לתושבים, ואלו הדברים שמשרים ביטחון, שעושים את ההבדל ברגע האמת והכי חשוב – מצילים חיים. קיים כאן שיתוף פעולה מצוין ועל כך אני מוקיר תודה לראש העיר, להנהלת העיר ולארגוני החירום".

בפגישה השתתפו מנכ"ל העירייה, הרצל קבלו; סגני ראש העיר, אמי אפומדו, כפיר עובדיה ויאיר סיידה; מנהלי אגפים וחברי מועצת העיר; נציגי המשטרה וארגון כבאות והצלה. לצד אלוף פיקוד העורף הגיעו גם מפקד המחוז, אל"מ דניאל נהרי; מפקד הנפה, סא"ל אמיר הראל; וצוות יקל"ר טירת כרמל.

אהבתם? שתפו חברים >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן