המרכז החדש יוביל את מערך השירותים העירוניים המיועדים לתושבי העיר, ובין השאר יפעלו במסגרתו שירותי המוקד העירוני שצפוי לעבור שדרוג משמעותי, לרבות הטמעת אפליקציה ייעודית, מעטפת דיגיטלית חדשנית, תחום תרבות הדיור ועוד.
במקביל, תגובש אסטרטגיית השירות של העיר, תפיסה, כלים ושפת שירות אחידה; תיושם ותוטמע אסטרטגיית השירות העירונית ביחידות העירייה השונות; והמרכז החדש ילווה, יקים ויטמיע מערכות שירות טכנולוגיות, ויפתח ערוצי שירות דיגיטליים.
במסגרת המהלך, פרסמה העירייה מכרז לתפקיד מנהל מרכז השירות לתושב, שבפרטיו ניתן לעיין באתר העירייה.
ראש העיר, דודו כהן: "מטרת הקמת מרכז השירות לתושב היא להפוך את כלל השירותים העירוניים לנגישים, יעילים, דיגיטליים ואיכותיים יותר, באמצעות מתן פתרון כולל לקשת רחבה של נושאים. כך נבטיח טיפול מהיר ואפקטיבי בפניות ונגדיל את רמת שביעות הרצון באמצעות שילוב טכנולוגיות מתקדמות, מענה פרואקטיבי ושיפור נהלי עבודה, תוך קידום תרבות ארגונית מוכוונת תושבים".